Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Boronów

Kolorowy pasek

Sekretarz

Sekretarz: Szymon Żyłka

Kontakt: Ul. Dolna 2, 42-283 Boronów
tel. (0-34) 3539-100 w. 13

e-mail: szymonz@boronow.pl

 

 

1.        Sekretarz jest kierownikiem Referatu Gospodarki Komunalnej oraz pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych.

2.        Wykonuje zadania wyznaczone przez Wójta i określone w § 12 ust. 2 niniejszego Regulaminu.

3.                  Wójt może powierzyć Sekretarzowi prowadzenie spraw gminnych w swoim imieniu.

4.                  Sekretarz podpisuje decyzje i pisma w ramach przyznanego upoważnienia.

5.                  Do zadań Sekretarza należy szczególności:

1)          sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem informacji,

2)          realizowanie obowiązków w zakresie zapewnienia funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej  kontroli zarządczej w  Gminie, w tym m.in. opracowywanie planów działalności, sprawozdań z ich wykonania oraz oświadczeń o stanie kontroli zarządczej wynikających z przepisów ustawy o finansach publicznych i rozporządzeń wykonawczych,

3)          wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec Wójta niezastrzeżonych dla Przewodniczącego Rady,

4)          nadzór nad przeprowadzaniem służby przygotowawczej pracowników,

5)          prowadzenie rejestru gminnych jednostek organizacyjnych,

6)          nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z ubezpieczeniem mienia,

7)     nadzorowanie spraw związanych z kasacją zużytego sprzętu, będącego na wyposażeniu Urzędu,

8)     kierowanie pracą Urzędu w przypadku nieobecności Wójta w ramach udzielonych upoważnień,

9)     wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Wójta,

10) nadzór nad realizacją - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - spraw z zakresu zamówień publicznych,

11) prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami obywateli, prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz zapewninie terminowości i właściwości ich rozpatrywania,

12) realizacja i koordynacja zadań z zakresu ustawy o dostępie do informacji publicznej, w tym m.in.;

a)                  udzielanie informacji publicznej,

b)                 publikowanie danych w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy,

c)                  udostępnianie  informacji publicznej na wniosek,

13)      wykonywanie zadań pełnomocnika ochrony informacji niejawnych, w tym m.in.;

a)    zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w urzędzie,

b)                 okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów niejawnych,

c)    prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających do dostępu do informacji stanowiących tajemnicę służbową oraz wydawanie na ich podstawie poświadczeń  bezpieczeństwa,

d)                 prowadzenie szkoleń pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych,

e)    prowadzenie wykazu stanowisk i prac oraz osób dopuszczonych do pracy na stanowiskach, z którymi wiąże się dostęp  do informacji niejawnych,

f)    prowadzenie ewidencji osób mających dostęp do informacji niejawnych i osób, które  uzyskały poświadczenie bezpieczeństwa,

14)      koordynacja współpracy z inspektorem ochrony danych osobowych.

 

Metadane

Źródło informacji:Mariusz Koczyba
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Mariusz Koczyba
Data wprowadzenia:2011-09-29 14:08:34
Opublikował:Mariusz Koczyba
Data publikacji:2011-10-20 13:59:58
Ostatnia zmiana:2018-08-01 09:42:56
Ilość wyświetleń:1805

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij