Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Boronów

Kolorowy pasek

Ewidencja Ludności i Dowody Osobiste, Działalność gospodarcza

<>

 

Ewidencja Ludności i Dowody Osobiste, Działalność gospodarcza

Pracownik odpowiedzialny: Aniela Sklorz

Kontakt: ul. Dolna 2, 42-288 Boronów

e-mail: anielas@boronow.pl 

tel.: (034) 3539-100 w.26

Zakres obowiązków:

1.                  W zakresie ewidencji ludności:

1)      prowadzenie ewidencji ludności w systemie informatycznym,

2)      prowadzenie zbioru danych stałych mieszkańców,

3)      prowadzenie zbioru byłych mieszkańców,

4)      prowadzenie zbioru obywateli polskich i cudzoziemców zameldowanych na pobyt czasowy ponad 3 miesiące,

5)      aktualizowanie każdej zmiany danych osobowych zawartych w zbiorach meldunkowych.

6)      przekazywanie danych do zbioru PESEL i do wojewódzkiego zbioru meldunkowego,

7)      przyjmowanie zgłoszeń zameldowania, wymeldowania i innych zdarzeń objętych obowiązkiem meldunkowym,

8)      udostępnianie na wniosek danych osobowych ze zbiorów meldunkowych i zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych,

9)      występowanie o nadanie numeru PESEL obywatelom polskim zameldowanym na pobyt stały lub czasowy oraz osobom ubiegającym się o wydanie dowodu osobistego, cudzoziemcom zameldowanym na pobyt stały lub czasowy, do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego oraz obywatelom polskim zamieszkałym za granicą ubiegającym się o wydanie paszportu,

10)  wydawanie zaświadczeń z prowadzonych zbiorów ewidencji ludności,

11)  prowadzenie postępowania i wydawanie decyzji w sprawie zameldowania lub wymeldowania,

12)  zawiadomienie o zgłoszeniu zmiany do WKU osób podlegających obowiązkowi wojskowemu,

13)  przekazywanie właściwym dyrektorom szkół informacji o aktualnym stanie i zmianach w ewidencji dzieci i młodzieży w wieku 3 – 18 lat,

14)  przekazywanie danych zawartych w prowadzonych zbiorach do innych organów ewidencji.

2. W zakresie dowodów osobistych:

1)      prowadzenie ewidencji przyjętych wniosków oraz wydanych dowodów,

2)      przyjmowanie  wniosków o wydanie dowodu osobistego,

3)      pośrednictwo w sprawie wyrobienia dowodu osobistego we właściwym organie,

4)      przyjmowanie wniosków w miejscu pobytu osoby z powodu choroby, niepełnosprawności,

5)      wydawanie zaświadczeń o utracie dowodu,

6)      przekazywanie  wystawcy dowodu osobistego informacji o zmianie danych zamieszczonych w dowodzie,

7)      unieważnianie dowodów utraconych, osób zmarłych, osób które utraciły obywatelstwo, odbioru nowego dowodu wydanego w miejsce poprzedniego, z dniem upływu ważności, po upływie 3 miesięcy od zmiany danych znajdujących się w dowodzie, po upływie 4 miesięcy w przypadku osób, które przebywają za granicą,

8)      powiadomienie wystawcy dowodu o wyrobieniu nowego dowodu i przyczyny unieważnienia,

9)      przekazanie znalezionego dowodu wystawcy,

10)  prowadzenie spraw związanych z przyjęciem dowodów na stan, wydanie dowodów, rozliczenie  z wydanych dowodów, przekazanie raportu wydanych dowodów do ewidencji ludności w celu wprowadzenia nowych dowodów do bazy,

11)  aktualizowanie kopert dowodowych w związku z wydaniem pierwszego i kolejnych dowodów przechowywanych przez ostatniego wystawcę.

3. Prowadzenie i aktualizacja stałego rejestru wyborców Gminy i realizacja zadań w tym zakresie związanych z przeprowadzeniem wyborów i referendów.

4. Prowadzenia spraw dot. organizacji społecznych, stowarzyszeń, zgromadzeń i zbiórek publicznych,

5. Przyjmowanie zawiadomień o imprezach artystycznych lub rozrywkowych i przygotowywanie decyzji dot. organizowania imprez masowych.

6. Przeprowadzanie rejestracji osób podlegających kwalifikacji wojskowej.

7. Przygotowywanie i prowadzanie spraw dotyczących kwalifikacji wojskowej.

8. Prowadzenie kancelarii informacji niejawnych.

9. Prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej, w tym m.in.:

1)      wpis do ewidencji,

2)      zmiana wpisu do ewidencji,

3)   wykreślenie z ewidencji,

4)      współdziałanie z Krajowym Rejestrem Sądowym,

5)      zapewnienie zainteresowanym wglądu do PKD oraz urzędowych formularzy wniosków wymaganych ustawą,

 

Metadane

Źródło informacji:Wójt Gminy Boronów
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Mariusz Koczyba
Data wprowadzenia:2007-08-20 15:03:32
Opublikował:Mariusz Koczyba
Data publikacji:2007-08-24 13:15:08
Ostatnia zmiana:2018-08-01 10:20:49
Ilość wyświetleń:2681

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij